Politica de retur

Dacă doresti sa returnezi un produs catre iTelMobile indiferent de motiv, trebuie să urmezi procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) si sa trimiti catre noi produsul pe care l-ai primit de la noi, în conformitate cu aceste proceduri.

Conditii de returnare a produselor:

NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!

- produsul nu va prezenta semne de uzura

- produsul nu va fi deteriorat 

- produsul nu va fi folosit, in caz ca ai comandat un produs si nu il mai doresti sau nu se potriveste cu ce doresti atunci il poti returna dar fara a il folosi.

- ne rezervam dreptul sa refuzam sau sa percepem o taxa de maxim 30% din pretul achitat pentru produs in cazul produselor ce prezinta urme de folosire sau deteriorare si nu mai pot sa fie comercializate.

- instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in 14 zile de la momentul primirii coletului prin e-mail la office@itelmobile.ro

- returnarea produselor se va face intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului

- retururile se vor face numai impreuna cu factura sau copie dupa aceasta.

sa se completeze formularul de retur de la finalul paginii, in momentul in care decideti sa realizati returul.

- Produsele returnate, nu trebuie sa contina murdarie, praf, etc.

 

Modalitate de returnare:

- te rugam sa completezi formularul de la finalul acestei pagini

- ne poti returna produsul EXCLUSIV prin curier rapid, cu RAMBURS 0 Lei, cu mentiunea ca pe colet sa fie mentionat numele pe care s-a plasat comanda

(Este necesar ca dumenavoastra sa faceti cererea de ridicare a coletului la firma de curierat aleasa de dumneavoastra (exclus Posta Romana)) 

- de indata ce noi primim produsul iti vom returna banii (in maxim 14 zile calendaristice)

- pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata (vezi mai jos). Nu se returneaza suma achitata pentru produs, prin firma de curierat.

pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare** 

Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat în termen de 14 zile de la primire, in starea initiala, te rugam sa te asiguri ca toate etichetele raman atasate produsului. Asigura-te că nu există semne pe produs. Te rugăm să returnezi produsul intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului.

Ai obligatia legala de a avea grija de produs/e cat timp se afla in posesia ta. Cu mare placere oferim si schimbul de produse daca alegi acest lucru.

 

*ATENTIE : IN CAZUL SCHIMBARII DE PRODUSE, CLIENTUL ESTE OBLIGAT SA NU FOLOSEASCA PRODUSUL PE CARE DORESTE SA IL SCHIMBE, SA TRIMITA PRIN CURIER PRODUSUL IN ACCEASI CONDITIE SI STARE IN CARE L-A PRIMIT, SA NU DESFACA AMBALAJUL SAU SA RUPA SIGILIILE SI SA NU DETERIOREZE IN VREUN FEL PRODUSUL.IN CAZ CONTRAR NE REZERVAM DREPTUL SA REFUZAM SCHIMBAREA ACESTUI **PRODUS, IN CAZUL SCHIMBARI DE PRODUSE, CLIENTUL VA SUPORTA TRANSPORTUL PANA LA SEDIUL NOSTRU A PRODUSULUI PE CARE DORESTE SA IL SCHIMBE, IAR NOI VOM TRIMITE UN ALT PRODUS ALES DE CLIENT CU COSTUL DE TRANSPORT IN VALOARE DE 16.99 LEI.

Coletele ce contin produsele returnate se vor desface cu inregistrare video (proba de receptie (vizuala/tehnica), pentru a evidentia orice problema in cazul in care exista cu produsul/produsele sosite. 

Adresa firmei pentru retur:

ITELGSM SRL, Soseaua Oltenitei nr 125b etaj 2, Bucuresti, Sector 4

Telefon contact: 0754.333.533

Multumim!!

Daca ati facut cererea de retur, este necesar ca dumneavoastra sa chemati curierul pentru ridicarea coletului.

Costul de expediere este suportat de dumneavoastra.

Daca produsul sau produsele au sosit cu probleme, defecte, va rugam intai sa ne contactati la 0215554835 sau pe e-mail la adresa suport@itelmobile.ro

Emailul va contine:

- Poze cu produsul defect/deteriorat

- Poza cu factura fiscala 

- Numar sau serie de comanda.

Programul de lucru este luni-vineri 9:30-17:30