5 Avantaje ale utilizării huselor de telefon personalizate în strategia de promovare a unui brand


Dacă reprezinți un brand pe care vrei să-l faci cunoscut și ai nevoie de o idee de produse promoționale, îți propunem utilizarea huselor personalizate Itelmobile pentru promovarea acestuia. Prin intermediul site-ului nostru, este foarte simplu să creezi huse de telefon unice, pentru orice model de terminal, cu logo-urile sau mesajele pe care le dorești, bucurându-te de o mulțime de beneficii imbatabile!

De ce să-ți faci huse personalizate de telefon cu însemnele brand-ului tău?

#1 Autopromovare tacită

Husele personalizate sunt o idee excelentă de autopromovare fără a fi nevoie să rostești un cuvânt despre propria afacere. Fă-ți un set de huse de telefon de la Itelmobile cu motto-ul companiei tale și mai mult ca sigur, ori de câte ori îți folosești terminalul, mesajul companiei tale nu va trece neobservat. Această idee este probabil cea mai simplă, ieftină și elegantă formă de publicitate.

#2 Bonusuri trendy pentru angajați

Tot în ideea promovării propriului brand, dacă ai angajați, de ce să nu le oferi niște huse personalizate special create pentru terminalele lor, prin care să crești popularitatea brandului pe care l-ai creat. Costurile pentru astfel de produse sunt infime în comparație cu impactul pe care ele îl au gândindu-te că fiecare husă va fi văzută de toate persoanele cu care angajatul care o folosește intră în contact. În plus, astfel de mici cadouri pot fi privite și ca niște bonusuri simpatice și practice deoarece oricâte huse de telefon ai, niciodată nu poți spune că deții prea multe. Pentru a obține efectul dorit însă, ai grijă la modul în care le realizezi, astfel încât mesajul să nu pară agresiv, iar design-ul să fie unul în pas cu vremurile.

#3 Promovare eficientă

Să spunem de exemplu că deții un magazin de îmbrăcăminte și dorești să organizezi un concurs online, oferind ca premiu una sau două piese vestimentare. Concursurile atrag multă atenție și prin intermediul lor, brand-ul tău are toate șansele să devină cunoscut. Dar atâta timp cât numele și însemnele companiei nu sunt inscripționate direct pe hainele respective, promovarea se încheie odată cu terminarea concursului și oferirea premiului. Pe de altă parte, dacă pe lângă produsele tale oferi câștigătorului și un set de huse personalizate cu logo-ul companiei tale, ori de câte ori acesta își va folosi terminalul, prietenii și cunoștințele sale vor afla despre tine.

#4 Funcționalitate maximă

Fiind fabricate special pentru a se potrivi unui anumit tip de terminal, husele personalizate Itelmobile sunt extrem de eficiente în protecția telefoanelor mobile. Ele se potrivesc la fix cu dispozitivul pentru care au fost create și îl protejează împotriva zgârieturilor și impactului cu suprafețele tari. De aceea, oferind ca material promoțional o husă de telefon mobil, poți fi convins că mesajul tău va ajunge unde trebuie pentru că spre deosebire de tricouri, șepci, pixuri și alte produse pe care poți să-ți imprimi numele companiei, o husă de telefon o folosești zilnic și nu doar ocazional, datorită rolului ei practic.

#5 Costuri minime de producție

Să fabrici huse personalizate pentru telefoanele mobile este una din cele mai ieftine forme de publicitate. În plus, prin intermediul lor, ai garanția că mesajul tău ajunge la un număr mare de persoane plătind pentru expunere doar o singură dată. Chiar și cu reclamele online mai poți da greș uneori, atunci când alegi publicul țintă. Dar în cazul unui mesaj scris pe un obiect atât de des folosit ca o husă de telefon, poți fi sigur că nimeni din cei care îl văd nu vor ezita să-l citească.

În concluzie

Când vine vorba de promovare, există sute de metode prin care poți atrage atenția potențialilor tăi cumpărători. Dar nu orice mesaj care are un impact asupra publicul garantat are și succes. În ceea ce privește modul cum își cheltuiesc banii, majoritatea oamenilor preferă să li se ofere idei și inspirație și în niciun caz sugestii sâcâitoare pe orice site pe care îl accesează, sau orice panou publicitar pe care îl văd. De aceea, husele de telefon mobil cu însemnele unui brand pot fi considerate ca una din acele metode de promovare pasivă, dar cu un impact pozitiv deoarece livrează eficient mesajul publicitar, dar nu oricum, ci în cel mai pașnic și creativ mod cu putință.

Pin It on Pinterest